søndag 11. november 2012

Min første lyslykt..........


Da har jeg laget min første lyslykt i hvit Brazill og malen har jeg funnet i denne flotte bloggen hos Lena Katrine. Måtte forandre litt på målene for jeg hadde ikke den spellbindersen hun hadde brukt. Ellers brukt dies fra Cherry Lynn, Memry box, retro puncher og MS kantpunch. Til vinduer har jeg brukt gelantinplater:) Og her kommer et ras med bilder:)
Deltar på utfordring hos:)







Ønsker dere alle en fin søndag g takk for at dere titter innom:)
Klem Bente:)

26 kommentarer:

  1. Himmel så nydelig lykt..! Perfekt til å bruke de små leddlys inni :)
    Ha en fin uke videre.
    Klem Anita

    SvarSlett
  2. WOW bare helt NYDELIG,klem Synnøve

    SvarSlett
  3. WOW, så utrolig flott lykt! Masse annet fint i bloggen din også siden sist jeg var innom :)

    SvarSlett
  4. En kjempelekker lykt. Den ble så delikat og lekker i hvitt. Jeg sitter også og lager lykter men den er etter en annen mal men denne var kjempeflott.

    SvarSlett
  5. Den var voldsomt lekker. Sikkert morsomt å lage :))
    Ha en fin søndag..

    SvarSlett
  6. WOW!! Den var bare rålekker!! Fantastisk vakkert med bare hvitt og så mange flotte dies du har brukt her!
    klem Unni

    SvarSlett
  7. wow, denne er helt utrolig nydelig :) Helt perfekt gjennomført :) Denne kommer til å gjøre seg flott som pynt :) KLemmer Rita

    SvarSlett
  8. En flott lykt du har laget i hvitt:)
    Likte godt de diesene du hadde brukt:)
    Ønsker deg en fin søndagskveld:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  9. Dette var utrolig lekkert. Liker det hvite designet på lyslykten din og kombinasjonen av kantpunch og dies er bare nydelig. Tusen takk for at du deltar hos Kortgleder og lykke til. Klem Bettina

    SvarSlett
  10. Denne var bare helt fantastisk lekker.

    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  11. Har ikkje ord eg Bente...wow. Så nydelig den var. Ha en fin søndag kveld videre.

    SvarSlett
  12. Det er en ualmindelig sød lyslygte du har lavet.
    Der er noget smukt og elegant over alt det hvide.

    SvarSlett
  13. Lykten din er bare råflott! Så lekkert med alt det hvite og detaljene!
    Klem, June

    SvarSlett
  14. Denne lyslykta er noe av det lekreste jeg har sett - ever!!! Bare helt nyyyydelig!!
    klem, Synnøve

    SvarSlett
  15. Så flott den ble! Lekkert med hvit. Må kanskje prøve meg på den etterhvert. Ha en fin uke:) Klem, Lin Monika

    SvarSlett
  16. Du verden for en nydelig lykt! Den var sååå lekker i hvitt.

    SvarSlett
  17. Så nydelig lyslykt. Kjempefint med hvitt på hvitt.

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

    Hilsen Hege, Scrappelyst.

    SvarSlett
  18. Lekker lykt.Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår.

    Wenche hos Scrappelyst

    SvarSlett
  19. Lekker lykt! Så flott med hvitt på hvitt! Takk for at du deltar i oppstartsutfordringen hos Scrappelyst! Håper å se deg igjen i kommende utfordringer.

    Klem fra Ann Kristin hos Scrappelyst

    SvarSlett
  20. For et nydelig arbeide, utrolig lekkert med alt i hvitt!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst.

    Katrine

    SvarSlett
  21. For en utrolig nydelig og vakker lykt! Liker kjempegodt at du har beholdt lykten i kun hvitt. Detaljene synes jo skikkelig godt allikevel og er veldig dekorative.

    Takk for at du deltar i oppstartsutfordringen til Scrappelyst. Håper å se bidrag fra deg i kommende utfordringer også. Masse lykke til i trekningen av oppstartsutfordringen vår.

    Hilsen fra Kristin hos Scrappelyst

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...